Sihanoukville dag 2 - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Sihanoukville dag 2 - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Sihanoukville dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 April 2014 | Cambodja, Preah Seihanouk

Vanochtend zijn we al vroeg naar de ambassade gegaan om ons visum voor Vietnam aan te vragen. We konden onze paspoorten om 5 uur weer ophalen en zijn gaan ontbijten bij het strand. Toen we bijna klaar waren kwamen we de Amerikanen uit de bus tegen dus zijn we nog even blijven zitten en hebben we afgesproken voor het avondeten. Tegen een uur of 1 waren de andere jongens ook wakker en hongerig dus zijn we met hun gaan lunchen bij olive & olive. Het eten was super en volgens de jongens was de pizza de beste die ze hadden gegeten in Azië. We zijn terug naar de kamer gegaan en de paspoorten op gaan halen. Daarna hebben we de Amerikanen getroffen en zijn naar het strand gegaan voor het eten. We waren redelijk vroeg en hebben een prachtige zonsondergang gezien. We hebben lekker kip van de BBQ gegeten maar op het strand heb je veel kinderen die zonnebrillen en armbandjes verkopen. Na het eten hadden we een horde kinderen om ons heen met wie we spelletjes aan het doen waren en na een tijdje zaten ze m’n haar te vlechten en hebben we wat te eten voor ze besteld. De jongen voor wie we besteld hadden vroeg heel netjes of hij zijn eten mocht delen met de andere kinderen. Alle kinderen zeiden dat ze 13 waren maar sommige waren duidelijk jonger. Na het eten zijn we nog wat gaan drinken bij het hotel waar de Amerikanen zaten en hebben we daar lekker met de beentjes in het water een glaasje wijn gedronken!

Liefs Laura