Sihanoukville dag 3 - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Sihanoukville dag 3 - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Sihanoukville dag 3

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 April 2014 | Cambodja, Preah Seihanouk

Vandaag een beetje uitgeslapen en met Peter gaan ontbijten. Na het ontbijt wilden we eerst naar otres beach gaan maar ik voelde me niet super en Nicole moest nog wat doen voor haar studie dus hebben we dat gedaan en zijn we na de lunch naar de bios gegaan. Het was geen gewone bioscoop maar veel leuker. Je huurt een kamertje per uur en dan kun je zelf kiezen welke film/serie je gaat kijken en ze hebben bijna alles. De stoelen waren chijl en de airco maakte het heel aangenaam om daar een paar uurtjes te vertoeven. We hebben de film The Wolf of Wallstreet gezozen die wel 3 uur duurt! Helaas vonden we de film erg tegenvallen en zou ik hem zeker niet aanraden. Na de film zijn we wat gaan drinken want om 8 uur hadden we met de Amerikanen afgesproken om te eten maar dit is helaas mislukt want we zijn elkaar misgelopen, dat heb je zonder overal wifi. Desalniettemin hebben we lekker gegeten en een ticket voor de ferry naar Koh Rong gekocht voor morgen.

Liefs Laura