Ho Chi Minh City dag 3 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Ho Chi Minh City dag 3 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Ho Chi Minh City dag 3

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 April 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vandaag voelde ik me niet super goed dus hebben we niet veel gedaan. Voor de lunch zijn we in een Vietnamees familie restaurantje beland. Hier hadden ze natuurlijk geen kaart en ze spraken twee woorden Engels. Wel zat het vol met locals en hebben we heerlijk gegeten maar wat het was geen idee! De moeder kwam om de 5 minuten vragen good, good? Wat heel schattig was en als we iets verkeerd deden ging ze het voor doen. ’s Middags nog wat rondgelopen en wat gedronken met uitzicht op een multifunctionele rotonde. Naast rotonde was het ook een meer/hang plek voor jongeren. We hebben wel 6 groepen Chinezen of Japanners (het onderscheidt is lastig te maken) langs zien komen met allemaal dezelfde sjaaltjes. Het waren ook geen kleine groepjes maar gewoon een stuk of 50/60 mensen per groep. We zijn terug gegaan naar het hoetl en hebben pizza besteld en laten bezorgen. Nog een filmpje gekeken en naar bed. Morgen weer vroeg op en doorreizen.

Liefs Laura