Ho Chi Minh City dag 2 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Ho Chi Minh City dag 2 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Ho Chi Minh City dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 April 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vanochtend lekker land in bed gelegen en pas laat gaan ontbijten/lunchen. Even uitgezocht wat we allemaal gaan doen hier en de was afgegeven. We moesten een bus ticket hebben naar Mui Né dus zijn we het centrum in gelopen. Wat meteen opviel is dat er hier bloemenwinkels zijn! Het was ongeveer een half uurtje lopen en onderweg zijn we verschillende city sights gepasseerd. Bij de opera nog even gevraagd hoeveel een kaartje was maar dat lag toch niet helemaal in ons budget. Vanaf hier hebben we een taxi genomen naar de Bitexo Finacial Tower waar we naar het restaurant zijn gegaan. Deze lag op de 51ste verdieping met prachtig uitzicht over de hele stad. Op de terugweg zijn we nog even langs central market gelopen wat een beetje deed denken aan de weekend market in Bangkok maar dan kleiner en met minder leuke kraampjes. We zijn nog even naar het hotel gegaan om op te frissen en daarna naar barstreet . We hebben hier lekker gegeten en ons eerste Vietnamese biertje gedronken, Saigon Green. We hebben het niet zo laat gemaakt want het was totaal niet druk en niet echt heel gezellig. Ook waren we nog best moe van gisteren. We zijn met de taxi terug gegaan en hebben heerlijk nog even tv gekeken in bed!

Liefs Laura