Sihanoukville dag 1 - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Sihanoukville dag 1 - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Sihanoukville dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 April 2014 | Cambodja, Preah Seihanouk

Dat waren weer 6 uurtjes in de bus. Deze had wel wifi en een dvd speler. Ook zaten er leuke mensen in de bus wat scheelt. We waren pas rond 6en in Sihanoukville, wel hadden we wat geboekt waar we zo heen konden lopen. De kamer was prima en alles was lopend te doen. We hadden weer met de jongens afgesproken voor het eten en zijn naar Sandan gegaan. Sandan is een restaurant waar ze kinderen van het strand hebben gehaald en die een horeca opleiding geven. Het eten was hartstikke lekker en het was ook een mooie locatie, gelegen in een tuin. Na het eten wilde Nicole terug dus heb ik haar weer even terug gebracht en ben nog wat gaan drinken met de rest. We hebben nog een potje beerpong gespeeld wat verassend goed ging en daarna ben ik ook terug gelopen en lekker naar bed gegaan.

Liefs Laura