Vang Vieng dag 3 - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Vang Vieng dag 3 - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Vang Vieng dag 3

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Februari 2014 | Laos, Vangviang

Today is the day! Vandaag zijn we gaan tuben. Je huurt een band en wordt met een túktúk 3 km verder langs de rivier afgezet bij de eerste bar. Nu zijn er in totaal nog maar 4 barretjes langs de rivier terwijl het er 34 waren een paar jaar geleden. Dit komt omdat er een Australische jongen is overleden tijdens het (dronken) tuben. We kwamen nog 2 jongens van de slowboot tegen die het al eerder hadden gedaan dus dat kwam goed uit. De tweede bar was de leukste hadden we gehoord en dat was ook zo. Daar kwamen we nog meer mensen van de slowboot tegen. Je kon daar hoelahoepen, volleyballen, basketballen en natuurlijk ook drinken. Bij elk(e) bar/drankje kreeg je een armbandje (twee gekleurde touwtjes in elkaar gedraaid. We zijn zo lang bij de tweede bar blijven hangen dat het al donker werd. Iedereen ging snel in de tube naar de derde bar om vanaf daar een túktúk terug te nemen. Eenmaal terug hebben we nog avondgegeten bij de Irish pub en zijn we daarna lekker terug gegaan. Iedereen was moe van de vorige avond dus zijn we vroeg naar bed gegaan want de volgende ochten vertrokken we naar Vientaine de hoofdstad van Laos.

Liefs Laura