Vang Vieng dag 2 - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Vang Vieng dag 2 - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Vang Vieng dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 Februari 2014 | Laos, Vangviang

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we naar blue lagoon geweest. De hele groep Canadezen + aanhang ging ook en vroegen of we mee gingen. Om 12:00 hadden we afgesproken en daar gingen we met z'n 12en in twee túktúk's naar de blue lagoon. Eenmaal aangekomen (na ongeveer geen weg) bij een prachtig blauw meertje met een boom erboven waar je vanaf kon springen. Het water was heerlijk verkoelend, en daarna lekker op een handdoekje in het gras (ipv zand) gelegen. Er was een restaurantje waar we hebben geluncht en daarna gingen we de grot in. Gewapend met hoofdlamp en zaklampje begonnen we aan de klim naar boven en dat was nog wel 20 min steil omhoog. Eenmaal in de grot was het prachtig, alleen het zaklampje werkte niet dus ik ging zonder licht. Je kon zonder gids naar binnen een soort rondje lopen dus wij met z'n 8en de grot in. Halverwege waren we nog even verdwaald (konden de uitgang niet meer vinden) en toen heb ik als handige Harry m'n hoofd gestoten. Gelukkig was het een kleine wond maar er zat bloed over m'n hele gezicht. We hadden tissues mee dus ik met één hand op m'n hoofd en met de ander me krampachtig vasthouden aan alles en iedereen weer naar buiten. Eenmaal buiten was het al bijna gestopt met bloeden en had ik me met wat schoon water schoongemaakt. 's Avonds zouden we uitgaan maar dat zat er voor mij niet meer in. We hebben gegeten bij de Irish pub en daarna ben ik terug gegaan en de rest de stad in. Omdat het toch verstand leek om goed lang op te blijven heb ik samen met de jongens lekker bij ons hostel gezeten met een drankje om daarna heerlijk naar bed te gaan.

Liefs Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 30 Mei 2013
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 9447

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Zuid-oost Azië

06 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Panama en Costa Rica

Landen bezocht: