Vientiane - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Vientiane - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Vientiane

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Februari 2014 | Laos, Vientiane

Het was weer vroeg vanochtend, we werden om half 9 (wat natuurlijk 9:10 werd) opgehaald door weer een nieuw minibusje. Deze keer was het maar 4 uur dus dat was fijn. Wij zaten in het busje uit te zoeken waar het busstation was in de lonely planet toen we gewoon de stad in reden en in het centrum werden afgezet! In een straatje erachter zat nog een hotel die in de lonley planet stond en nog een kamer vrij had. Het was verder een prima hotelletje voor een nacht. 's Avonds zijn we even naar de avondmarkt geweest maar we waren moe en hadden geen zin om staand te eten. Ook was Richard 's middags in Vientiane aangekomen en toevallig verbleef hij in hetzelfde hotel. We zijn met z'n drieën wat gaan eten ergens boven op een dak aan de hoofdstraat. Na het eten zijn we lekker naar het hotel gelopen en heerlijk het bedje in gedoken, want morgen weer terug naar Thailand

Liefs Laura