Koh Tao dag 6 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Koh Tao dag 6 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Koh Tao dag 6

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 Maart 2014 | Thailand, Koh Tao

Uitslapen!! Ik was al bijtijds wakker en Nicole lag nog lekker te slapen dus ben ik alvast gaan ontbijten. Daar aangekomen kwam ik nog een meisje tegen die we de eerste avond op het eiland hadden ontmoet. We hebben samen gezellig ontbeten en toen ik terug kwam was Nicole ook wakker dus die heeft ook nog even snel wat ontbeten. Daarna hebben we een scootertje gehuurd om het eiland te verkennen. We zijn naar verschillende viewpoints geweest waar was soms enorm stijl omhoog en naar beneden moesten. In Sairree het grootst stadje op het eiland hebben we aan het strand lekker wat gedronken. Daarna zijn we terug gescooterd en achter Kim aan naar het huis van Kim en Bastiaan gegaan. Onderweg kreeg Kim nog een lekker band maar gelukkig konden ze die ter plekke nog even vervangen. Aangekomen bij het huis zaten de 3 jongen (Bastiaan, Daan en Michael) braaf een biertje te drinken en kwam de hond Poekie vrolijk op ons af rennen. Na een rondleiding door het huis hebben we een salade gemaakt en Kim de pindasaus. Bastiaan had zijn rood-wit-blauwe schort aangetrokken en heeft het grootste deel van de avond achter de barbecue gestaan. Het vlees was hartstikke lekker en het was een gezellig Nederlands avondje. We zijn pas na 12 en naar huis gegaan en lekker naar bed.

Liefs Laura