Koh Tao dag 5 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Koh Tao dag 5 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Koh Tao dag 5

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 Maart 2014 | Thailand, Koh Tao

Jippie!! Ik heb mijn open water gehaald en Nicole haar Advanced! Helaas hebben we het niet groots kunnen vieren want het was election day dus alle barretjes waren dicht. Vanochtend zijn we weer vroeg opgestaan en Nicole moest als eerst de navigatie duik doen die ze op briljante wijze heeft gedaan. Het kompas is niet echt haar ding maar toen we heen zwommen hadden we het koraal aan de rechterhand dus is ze terug gezwommen met het koraal aan de linkerhand en had ze de boeilijn binnen no-time gevonden. De tweede en voor mij laatste duik moest Nicole de peak performance buoyancy doen waar ik ook een beetje aan mee mocht doen. Zo hadden we een eierrace onder water en moesten we door een hoepel zwemmen. We hebben ’s middags geluncht op een prachtig plekje. We hadden allebei pasta met kip en advocado. ’s Middags hebben we wat rondgehangen bij de duikschool want Nicole ging haar laatste duik nog doen en dat was een nachtduik.. Dit vond ze ect supergaaf! We hebben bij het restaurant nog wat biertje gedronken en we zijn naar bed gegaan want ja alles was toch dicht. Wel zijn we bij Kim en Bastiaan (haar vriend) uitgenodigd voor een barbecue morgen bij hun thuis.

Liefs Laura