Langkawi dag 1 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Langkawi dag 1 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Langkawi dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 Maart 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Vanochtend warden we bijtijds opgehaald door de taxi en op naar de pier. Daar wachten op de ferry en bij toeval stond er een ouder Nederlands stelletje achter ons. We hebben een praatje gemaakt voor we de ferry op gingen en ze hadden een hotel in hetzelfde plaatsje als wij geboekt dus hebben we bij aankomst een taxi gedeeld. Op de boot heb ik lekker gelezen en mijn boek is al bijna uit dus moet ik snel een nieuwe kopen. We kwamen aan in de haven op Langkawi met prachtige jachten en zeilschepen. Het eiland was meteen heel groen en de weg naar Patai Chenang was ontzettend mooi. We zijn even wat gaan lunchen en daarna nog even op bed gaan liggen. Ik merk dat mijn lichaam op begint te raken en slapen steeds lastiger wordt. Gelukkig krijg ik bijna de uitslag dus moet ik nog even volhouden maar dat is geen straf op deze plek. Na de siesta hebben we tickets naar Phuket gekocht en een eiland hopping trip voor morgen. De man van de ticket office had ons een restaurantje aangeraden waar we lekker hebben gegeten. We hebben nog even rondgelopen door het stadje en ergens een biertje gedronken om daarna naar bed te gaan. Morgen eiland hoppen om 09:00 dus echt uitslapen is er niet bij.

Liefs Laura