Georgetown dag 3 - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Georgetown dag 3 - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Georgetown dag 3

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Maart 2014 | Maleisië, George Town

Vanochtend hebben we lekker 2x gesnoozed waardoor we iets later weg waren dan gepland maar geen stress. Wij een scootertje gehuurd en met een shit kaartje waar verder alleen sommige straten/ attacties opstonden opweg. Het was wel even goed opletten omdat ze hier natuurlijk aan de linkerkant van de weg rijden. We zijn begonnen met naar de snake temple te gaan in het zuiden van het eiland. Het was wel mooi maar niet heel speciaal. Daarna gingen we naar Air Itam waar een tempel is en een dam. De weg er naartoe alleen als was mooi, dwars door de bergen. Het uitzicht vanaf de tempel maar al helemaal vanaf de dam was prachtig. Hierna zijn we doorgereden naar het noorden van het eiland waar je langs stranden en helderblauw water rijdt. Hier zijn we ergens gestopt voor lunch en daarna zijn we weer rustig aan richting Georgetown gereden. We zijn nog even bij een haventje gestopt en hebben daar wat gedronken. Het begon te spetteren maar zette gelukkig niet door en we zijn terug gereden. Met een kleine d-tour hebben we het hostel weer gevonden. Ik ben helaas wel een beetje verbrand dus ben lekker onder een koude douche gesprongen en heb me ingesmeerd met aftersun. Voor het avondeten zijn we naar Reggea Mansion gegaan wat ook in Kulala Lumpur zit. We hebben een 4 gangen menu genomen voor 5 euro en heerlijk gegeten. We begonnen met soep, daarna een salade, als hoofdgerecht kon je uit 3 verschillende dingen kiezen maar wij hadden kip die ook prima was. Als dessert was er een soort brownie met een chocolade sausje. We zijn terug gelopen naar het hostel om onze gewassen kleren op te halen en onze tas in te pakken voor morgen. Ik ga nog even lezen, slaap lekker straks!

Liefs Laura