Kuala Lumpur dag 3 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur dag 3 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur dag 3

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Maart 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanochtend moesten we van kamer wisselen en omdat we zo laat thuis waren hebben we zo lang mogelijk in bed gelegen. Onze nieuwe kamer was nog niet klaar dus moesten we 2 uurtjes wachten. We zijn nog even terug gegaan naar het winkelcentrum want het was weer lekker warm buiten. Hier hebben we weer lekker sushi gegeten en nog wat kleine dingetjes gekocht. We zijn terug gegaan naar het hotel en hebben snel van kamer gewisseld want om 3 uur bij een ander touristen informatie centrum begon een dansvoorstelling met traditionele maleisiese dansen. De voorstelling was echt heel leuk een aanrader voor iedereen die naar Kuala Lumpur gaat. Na de voorstelling hebben we de skytrain genomen en zijn we daarna met een soort trein naar de butu caves gegaan. In de trein waren er in plaats van stilte wagonnen, vrouwen wagonnen. Met grote roze borden werd het aangegeven waar we een beetje raar van stonden te kijken maar we zijn hier uiteraard wel gaan zitten. Als je bij het station uitstapt zie je meteen al de mega beelden. We zijn helemaal omhoog gelopen de grotten in wat prachtig was en van boven had je weer een super uitzicht over een deel van de stad. Het enige was dat het er vergeven was van de apen en duiven, bijna erger dan op de dam. Voor het avondeten had iemand ons een straat aangeraden en dan moesten we zoeken naar gele tafels met rode stoelen. We hebben hier lekker gegeten en wat bleek dat het om de hoek van de straat met barretjes was waar we gisteren ook waren. Na het eten zijn we bij een barretje gaan zitten en het bleek ladies noght dus kregen we een gratis drankje. Voor ons zaten 4 jongens aan een tafeltje die ons uitnodigden om hun te vergezellen. Het waren 3 jongens uit Pakistan die net waren afgestudeerd en een engelsman die studieadviseur is in zuid-oost Azie. Hij had nog wel wat contacten bij de universiteit van Buckingham en zei dat die misschien wel een studiebeurs voor me konden regelen. Het was gezellig en we gingen door naar het volgende barretje. Een van de Pakistaanse jongens was superdronken dus die hebben we naar huis gebracht, gelukkig sliepen ze vlak bij dus het was 5 minuten lopen. Inb de bar was een meisje met een kroontje op en die bleek jarig. Voor haar verjaardag gingen ze naar een salsaclub en ze nodigde ons uit om mee te gaan. Het was weer een topavond en het gaat moeilijk worden om morgenochtend vroeg op te staan!

Liefs Laura