Bangkok dag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Bangkok dag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Bangkok dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Het is 5 uur 's morgens en iedereen moet wakker worden. Alle bedjes moeten worden afgehaald voordat we aankomen in Bangkok en de zon is nog niet eens op. We wilden de zonsopgang vanuit de trein bekijken maar dat zit er niet in want we komen zelfs een half uur te vroeg aan. De Amerikaan die we hebben ontmoet heeft een app waarmee je elke dag 1 seconde filmt en dan plakt de app alles achter elkaar. Hij had gevraagd om ons 1 seconde te filmen dus wij met onze megawallen nog even gesmiled voor de camera. Bij aankomst hebben we een taxi genomen maar een die niet wist waar het hotel was. Dat is ook geen probleem halverwege vraag je het gewoon aan je vriend de túk túk driver die het gelukkig wel wist. Aangekomen bij het hotel konden we gelukkig al inchecken en was er al een kamer beschikbaar. We zijn nog even lekker op bed gaan liggen en hebben nog een paar uurtjes geslapen. Eenmaal wakker zijn we naar de Chatuchak market (oftewel weekend market) gegaan met de skytrain. Ons hotel zat ongeveer naast een station van de skytrain en het is een hele fijne en goedkope manier om door Bangkok te gaan. De weekend market was top. Er waren honderden kraampjes met alles wat je kan verzinnen. Hier hebben we onze ogen uitgekeken en lekker geshopt. Vervolgens zijn terug naar het hotel gegaan waar een gym, sauna en stoombad hadden. Aangezien we best wat biertjes hebben gedronken besloot ik om maar weer eens te gaan sporten en dan daarna lekker de sauna en het stoombad in te duiken. Voor het avondeten hadden we afgesproken bij Nana plaza. Nana plaza is de rosse buurt van Bangkok. Aangezien Bangkok ook rijk gevuld is met Ladyboys is het erg vermakelijk om hier een drankje te drinken. Door de slechte internet verbindingen en wat miscommunicatie hebben we niet de mensen ontmoet waar we mee hadden afgesproken maar morgen weer een dag.

Liefs Laura