Luang Prabang dag 1 - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Luang Prabang dag 1 - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Luang Prabang dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 Januari 2014 | Laos, Luang Prabang

Daar zijn we weer!

Vannacht ben ik behoorlijk ziek geworden en er was een moment waarop ik dacht ik kan zo niet 8 uur op een boot zitten ik moet hier (Pak Beng) blijven. Met wat verzorging van zuster Nicole ben ik toch de boot op gegaan en gelukkig is alles goed verlopen. Ik heb heel veel water gedronken (en eindelijk weer vastgehouden) met ors (anti-uitdroging zouten) erin. Op de boot heb ik een soort van geslapen en voelde me steeds ietsje beter. Na nog een lange dag op de boot kwamen we aan, niet waar we zouden moeten maar zo'n 10 km daarvoor. Iedereen van de boot af en we moesten túktúks nemen om naar de stad te komen (en daar natuurlijk voor betalen. Gelukkig werden we vlakbij ons hostel afgezet en konden we daar gewoon heen lopen. De mannen zijn met ons meegelopen en in hetzelfde hostel hadden ze nog een kamer. Voor het avondeten hadden we wat uitgezocht in de lonely planet en daar zouden we Richard ontmoeten. Toen we daar aankwamen bleek het een best luxe restaurant te zijn en niet heel goedkoop (dat is ongeveer €9 per persoon). Ik had wat soep besteld en daar wat van gegeten, nic had spaghetti carbonara die er ook goed uit zag. Na het eten wilden we nog een drankje doen (en ik een watertje) en er was een barretje wat redelijk vol zat. Richard had een nieuw trucje geleerd en zei ik regel dat wel even. Hij liep naar binnen zei dat hij van lonely planet was om vervolgens meteen een tafeltje te krijgen. Toen zelfs de eigenaar langs kwam moesten we hard ons best doen niet te lachen. Op de rekening kregen we zelfs 10% korting! Om 12 uur lagen we in bed en ik hoop (maar denk het wel) dat ik me morgen weer beter voel.

Liefs Laura

  • 30 Januari 2014 - 07:07

    Marian:

    Hallo lieverdjes

    Goed om te lezen dat je weer bent opgeknapt Laura. Fijn om te lezen dat je goed verzorgd bent door ' de zuster' . Gaan jullie nu een beetje uitrusten? Of staat er veel op het programma ?
    Knuffels mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 30 Mei 2013
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 9394

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Zuid-oost Azië

06 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Panama en Costa Rica

Landen bezocht: