Sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Sihanoukville

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 April 2014 | Cambodja, Preah Seihanouk

We wilden rustig aan doen dus had ik lekker fruitsalade als ontbijt gehaald. Daarna begon het te regenen en het hield maar niet op. Uiteindelijk hebben we de snelboot genomen om 14:00 en toen was het gelukkig net droog geworden. Aangekomen in Sihanoukville moesten we nog opzoek naar accommodatie. We dachten dat het een hele opgave zou worden maar het viel uiteindelijk reuze mee. Ondertussen hebben we ook nog tickets om morgen naar Kampot te gaan geboekt. Omdat er verder niet veel te doen is zijn we weer naar de bioscoop gegaan. We hebben de film The Heat gekeken en ons kostelijk vermaakt. NA de film zijn we naar ons favoriete restaurantje gegaan om nog wat te eten. Hierna nog even bij het strand gekeken of er nog iets speciaals was voor nieuwjaar maar dat was er niet. We zijn lekker op tijd naar bed gegaan.

Liefs Laura