Koh Tao dag 3 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Koh Tao dag 3 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Koh Tao dag 3

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 Maart 2014 | Thailand, Koh Tao

En daar stond ik dan om 9 uur fris en fruitig klaar om het zwembad in te duiken. Eerst mocht ik nog even een zwem-/snorkeltest doen wat voor de rest uiterst amusant was. Daarna spullen aan en weer het zwembad in. We hebben eigenlijk alleen maar oefeningen gedaan maar we gingen er vrij vlot doorheen. Zelfs m’n masker afzetten en dan een minuut onder water blijven ademen viel mee. We waren bijtijds weer terug en hebben eerst wat gegeten om vervolgend nog een theorie middagje te doen. Na wat uitleg en oefenvragen vond Kim mij wel klaar voor de test die ik gelukkig heb gehaald. Wel heel fijn want nu hoef ik alleen nog maar twee ochtenden te duiken en me nergens anders druk om maken. We zijn weer met Daan en Michael gaan eten wat heel fijn is want als locals kennen ze alle lekkere restaurantjes. Na het eten weer terug want de wekker staat om 06:00.

Liefs Laura