Melaka dag 1 - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Melaka dag 1 - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Melaka dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Maart 2014 | Maleisië, Malakka

Vanochtend moesten we een beetje bijtijds op want de ferry zou rond 11:00 komen dus 10:30 op de pier zijn. Na het ontbijtje een lekkere omelet met tomaat snel weer alles in de rugtas gooien en wachten op de boot. Er waren veel mensen die weg gingen die dag en de boot zat helemaal vol. Tijdens het wachten was er nog bijna een scooter met aanhangwagentje vol bagage het water in gereden. Gelukkig stond er een klein paaltje in de weg! De airco op de ferry stond dit keer gelukkig niet zo hard en in Genting stapte Conn uit Mukut op de boot. Hij keek heel verdwaasd en vertelde ons dat hij ons al was vergeten, zoveel indruk hadden we gemaakt. Eenmaal in Mersing zijn we eerst met de bus naar JB, een ander plaatsje, en daarna naar Melaka gegaan. Tegen de tijd dat we aankwamen was het natuurlijk allang donker en door de nachtmarkt konden we niet voor ons hotel worden afgezet. We moesten nog een klein stukje lopen en zijn eigenlijk meteen gaan slapen want een dagje reizen is toch vermoeiend!

Liefs Laura