Air Batang dag 1 - Reisverslag uit Pulau Tioman, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Air Batang dag 1 - Reisverslag uit Pulau Tioman, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Air Batang dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 Maart 2014 | Maleisië, Pulau Tioman

Vandaag zijn we wel op Tioman gebleven maar naar een ander dorpje verhuisd. Hier zijn meer barretjes en restaurants en hopelijk ook wat meer mensen. De ferry kwam pas laat aan dus konden we lekker rustig aan doen. Eerst hebben we uitgeslapen, lekker ontbeten, nog een beetje op het strand gelegen, geluncht en de tas ingepakt. Steve ging ook mee naar Air Batang dus wij met tassen en al in het kleine bootje van Tam (heb onderweg nog 2 barracuda's uit het water zien springen) en in Genting stapte we over op de ferry. In Air Batang waren bijna alle chalets vol dus hebben we uiteindelijk met Steve een 3 persoons dorm genomen wat prima was. We hadden onze eigen badkamer en 3 aparte bedden. Omdat we zo laat waren aangekomen hebben we niet heel veel meer van het eiland gezen maar na het eten zijn we naar een barretje gegaan om met onze voetjes in het strand een cuba libre te drinken. Er waren ook andere barretjes met live muziek maar de muziek stond zo hard dat je elkaar niet eens kon verstaan. Eenmaal in onze strandstoeltjes gesettled kwam ook de bar kat lekker bij ons liggen en zo hebben we de avond heerlijk rustig doorgebracht!

Liefs Laura