Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 Februari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

En we zijn weer in Kuala Lumpur. Borneo is geweldig er is nog zo veel te doen echt ontzettend jammer dat we al weg gingen! We hebben na het ontbijt de heritage trail gedaan. Een wandelroute door het stadje Sandakan waar ongeveer 200.000 mensen wonen. Je begint met de 100 treden trap omhoog en als je tussen de bomen doorkijkt heb je prachtig uitzicht op het water. Vervolgens zijn we naar een WO II monument gelopen met daarachter een Japanse begraafplaats. Voor de lunch zijn we naar het english tea house gelopen waar je ook weer prachtig uitzicht had over de stad en het water. Na een heerlijke lunch zijn we rustig aan weer naar beneden gegaan en nog even terug naar het hostel. Daar was inmiddels een stelletje uit Nieuw-Zeeland aangekomen die zelf in Kota Kinabalu wonen en de staf goed kennen. We zijn met z'n alle nog wat gaan drinken voordat we weg moesten. Nog snel wat eten gehaald en in de taxi op weg naar het vliegveld gegeten. De vlucht ging voorspoedig en vervolgens met de bus naar het centrum waar we bijna een uurtje op moesten wachten. Rond een uur of 2 's nachts zijn we bij het hotel aangekomen waar we wel een heerlijk bed en prachtige badkamer aantroffen. Tijd om te slapen en morgen weer bijtijds op.

Liefs Laura