Chiang Mai dag 3 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Chiang Mai dag 3 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Chiang Mai dag 3

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,

Na een koude nacht met weinig slaap wakker worden midden in de jungle heeft toch wel wat. Omdat we naast een waterval zitten is dat het enige geluid wat je hoort wat best rustgevend is. Er was koffie en thee en als ontbijt toast en een gekookt eitje. We hebben de puppy's nog een broodje gevoerd en de spullen gepakt. Daarna vertrokken we weer dit keer voornamelijk naar beneden. Na anderhalf uur lekker zweten kwamen we weer bij hetzelfde huis voor de lunch. Na de lunch gingen we bamboe raften, we hadden geen idee wat we daarvan konden verwachten. Een klein stukje met de auto en daar gingen we dan. Met maximaal 4 mensen op een paar bamboepalen staan. We hebben ongeveer 50 minuten op dit vlot gestaan maar het was erg leuk. Om ons heen waren allemaal andere vlotten met bange Chinezen, die kom je trouwens overal tegen. Na een uurtje terug rijden waren we weer bij het hostel. Na een hapje eten hebben we heerlijk gedoucht en daarna lekker naar bed gegaan.

Liefs Laura