Mui Né dag 2 - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Mui Né dag 2 - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Mui Né dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 April 2014 | Vietnam, Mui Ne

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en ik heb ’s ochtends een uurtje over het strand gelopen. We hebben ontbeten bij het zwembad, lekker fruit met yoghurt. Voor ’s middags hebben we een jeeptour naar de zandduinen geboekt. De tour ging eerst naar de fairystream een beekje waar je doorheen kon lopen en je langs mooie rotsformaties en koeien kwam. Daarna gingen we naar een uitkijkpunt over een vissersdorpje vlakbij. De volgende stop was de witte duinen. Hier kun je met een quad die je moest huren rondrijden maar we hadden niet heel veel tijd dus hebben we dat niet gedaan. De laatste stop: de rode zandduinen zijn we wel helemaal ingelopen. Vanaf boven had je weer een mooi uitzicht op de zee. We hadden de airco in de kamer aangekregen door op heel veel knopje te drukken dus was het lekker koel toen we terug kwamen. We hebben nog wat gegeten en morgen gaan we de bergen in!

Liefs Laura