Koh Phi Phi dag 1 - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi dag 1 - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 Maart 2014 | Thailand, Phi Phi-eilanden

Vanochtend werden we pas om 10:00 opgehaald dus heel vroeg hoefden we er niet uit. De boot naar Koh Phi Phi deed er bijna 3 uur over en de airco deed het niet erg goed dus was het superheet. Aangekomen op Phi Phi was het een gekkenhuis. Hartstikke veel mensen, kleine straatjes en mensen met karren en fietsen die er de hele tijd langs moeten. We werden gelukkig opgehaald en mochten achter een mannetje aanlopen, en dat was wel even doorlopen. Eenmaal aangekomen bij het hotel zijn we bijna meteen het zwembad ingedoken en zijn we daar de rest van de middag niet meer uitgekomen. Voor het avondeten zijn we het stadje ingelopen wat ongeveer 20 minuten lopen is. We gingen op zoek naar een informatie centrum voor een plattegrond van het stadje maar die hadden ze niet meer maar de duikschool om de hoek had ze nog wel. Wij een kaartje gehaald en Nicole wilde hier toch al duiken dus hebben we daar ook wat informatie over gevraagd. Het klonk allemaal zo gaaf dat ik ook besloten heb om te gaan duiken ook al begint mijn duikcursus over een paar dagen. We zijn wat gaan eten en naar bed gegaan want we moeten morgenochtend om 06:30 bij de duikschool zijn.

Liefs Laura