Bangkok dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Bangkok dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Bangkok dag 3

22 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Het is hier nu 1 uur 's nachts en nic en ik liggen lekker in ons minibedje in de trein. Gisteren zijn we uit Bangkok vetrokken en 's ochtends komen we in Chaing Mai aan. Wegens de kleine jetlag gaat slapen niet echt lekker maar dat creëert wel kansen om het thuisfront te spreken. Mama heeft ons nog snel even bij de ambassade ingeschreven wegens de noodtoestand in Bangkok. Ons plan was om te gaan shoppen in MBK (een mega shoppingmall) maar omdat het dicht bij een protestplek ligt hebben we daar toch vanaf gezien. We zijn een rondje gaan lopen en hebben het buurtje noordelijke van de Khao San Road ontdekt. Het was niet heel warm dus aangenaam om te lopen en al snel kwamen we veel leuke restaurantjes en barretjes tegen. Hier hebben we de middag gesleten om vervolgens opgehaald te worden bij het hotel. O ja als je hier te krap geparkeerd staat duw je de andere taxi's gewoon even aan de kant, simpel en efficiënt. Ik draai me maar weer om voor zover dat past (het bed is asian size). Slaap lekker!

• 25 Januari 2014 - 11:26

Marian:

Hola guapas

Me alegro de ver ustedes de vez en cuando ¡ Que alegría en este época.
    Me encanta sus historias, cuidaos bien y disfruta mucho !
    Os quiero un montón me alegro que lo pasáis tan bien.

Un abrazo muy fuerte, besos