Siem Reap dag 1 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Siem Reap dag 1 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Siem Reap dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 April 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Dag 2 van vroeg op en de hele dag reizen. Vandaag hadden we een minibusje voor de verandering. De wegen waren niet echt best en de grensovergang was een beetje vaag. Daar zijn we wel twee jongens tegen gekomen, een Nederlander en een Duitser. We zijn onderweg nog gestopt bij een restaurantje waar we een prachtige zonsondergang hebben gezien maar het eten was verschrikkelijk. De noodles waren roze dus heb ik ze toch maar net gegeten. We zaten in een ander hostel dan de jongens maar hebben afgesproken bij de KFC om nog wat te eten. Voor een drankje zijn we naar het hostel van de jongens gegaan waar een barretje bij een zwembad zat. Aangezien dit hostel beter was dan onze accommodatie hebben we hier ook geboekt voor morgenavond. We zijn naar onze kamer gelopen en naar bed gegaan. Morgen even een dagje relaxen en de dag erna naar Ankor Wat.

Liefs Laura