Koh Tao dag 4 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Koh Tao dag 4 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Koh Tao dag 4

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 Maart 2014 | Thailand, Koh Tao

Het was vroeg vanochtend, eerst nog even een ontbijtje gehaald bij de supermarkt en toen met de taxi naar de haven. Als eerste ging Nicole haar diepe duik doen en bleef ik op de boot. Er was ook een rescue diver cursus bezig wat leuk was om te kijken zeker met alle atributen die uit de kast werden getrokken. Links en rechts gingen er mensen over boort en werden mensen zeeziek en vingers afgehakt. Mijn eerste duik ging ik met Kim en Daan het water in. Ik hoefde geen oefeningen te doen en we hebben gewoon rustig rond gezwommen om even te wennen aan onder water te zijn. De tweede duik gingen we met z’n alle naar beneden en moest ik een paar oefeningetjes dien. Omdat ik alleen was ging het best snel. Het enige waar ik mij even mentaal op moest voorbereiden was het afzetten van mijn masker. ’s Avonds was er een barbecue bij een van de instructeurs van Sunshine maar we waren best moe dus waren eerst zelf wat gaan eten en daarna toch maar naar huis gegaan want morgen nog een dagje duiken.

Liefs Laura