Koh Phi Phi dag 2 - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi dag 2 - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi dag 2

23 Maart 2014 | Thailand, Phi Phi-eilanden

Het was vroeg vanochtend maar het was het zo waard! We waren heel vroeg bij de duikschool waar Nicole een fundive heeft gedaan en ik een discovery dive. We zaten op een grote langzame boot maar het was wel heel lekker om daarop echt wakker te worden. Ik kreeg nog wat instructies over de skills die ik moest doen en daarna gingen we het water in. We deden de skills 1 op 1 vlak onder het wateroppervlak. Het ging lekker snel en daarna begonnen we aan onze eerste duik van de dag. Na nog geen 5 minuten zagen we een luipaard haai langs zwemmen! Het was super en gelukkig hadden alle groepjes op de boot hem gezien. Voordat we doorgingen met de tweede duik zijn we gestopt bij kata beach waar de film the beach is opgenomen om met dat mooie uitzicht een broodje te eten. De tweede duik hoefde we geen skills te doen en tien zagen we een schildpad!! Met als verschil dat wij nu het enige groepje waren die de schildpad had gezien. Het was heel gaaf om alles te zien en alvast weer een beetje te kijken hoe het was om onderwater te zijn. We hadden afgesproken met een meisje waar Nicole mee had gedoken om nog af te spreken en uit te gaan. ’s Middags hebben we niet veel gedaan en weer lekker bij het zwembad gehangen en wat winkeltjes gekeken. Voor het avondeten hadden we een restaurantje aangeraden gekregen waar we enorm lekker hebben gegeten. Daarna zijn we wat gaan drinken maar het was nergens echt druk. We zijn naar het strand gegaan voor de vuur show die wel erg gaaf was! We hebben zelf ook nog even onder een vuurstok door gelimbodanst .