Langkawi dag 2 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Langkawi dag 2 - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Langkawi dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

19 Maart 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

En ja hoor 09:00 stonden wij fris en fruitig klaar om eiland te hoppen maar geen busje. Gelukkig kwam hij maar 10 minuten te laat en waren we de eerste die werden opgehaald. We zaten uiteindelijk met z’n 12en op de boot en kregen allemaal netjes een zwemvest. De eerste stop was Pregnant Maiden Island, een eiland wat vanuit een bepaalde hoek (je raad het al..) op een zwangere vrouw lijkt. Op het eiland was een groot zoet water meer wat ontstaan was door het instorten van een grot. Hier zijn we een uurtje gebleven en daarna op naar de tweede stop: eagle feeding. Ze gooide een emmertje eten in het water en het duurde niet lang of de arends kwamen het water ingedoken. Helaas voor de foto zaten we aan de verkeerde kant van de boot maar het was zeker gaaf om te zien. De laatste stop was een prachtig strandje met veel apen dit keer. Er waren best veel boten maar het eiland was net een ansichtkaartje. We zijn lekker terug gevaren en daarna gaan lunchen. Omdat het ’s middags gewoon echt te warm was om wat te doen zijn we onze kamer met airco ingedoken om nog wat te relaxen. Rond een uurtje of 5 zijn we de winkeltjes langs gegaan op zoek naar een restaurantje wat ook in de lonely planet stond. Het was best een eind lopen maar ik had een heerlijke salade met advocado en gegrilde tonijn. Na het eten zijn we rustig terug gelopen om in te pakken want morgen worden we 07:30 opgehaald om naar Phuket te gaan!

Liefs Laura