Georgetown dag 1 - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Georgetown dag 1 - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Georgetown dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Maart 2014 | Maleisië, George Town

Na het ontbijt hebben we de sleutel ingeleverd en zijn we de bus ingestapt waar ook het nederlandse meisje Yvette en haar ouders zaten. We hebben wat gepraat onderweg en het landschap waar we doorheen reden was prachtig. De buschauffeur deed het lekker rustig aan en was tegelijker tijd erg chagrijnig. We zijn maar een keer gestopt en vervolgens bijna 4 uur dorgereden. Ik moest aan het einde hartstikke nodig plassen zodat ik met mega pijn in mn buik nog een uur in de bus heb gezeten. Ik heb meteen een toilet gezocht toen we aankwamen en daarna hebben we een taxi genomen naar het hostel. We hebben een prima kamer en omdat het hard begon te regenen was er niet heel veel te doen. We hebben een film gekeken met het halve hostel en raakten daarna voor de deur aan de praat met een duits stelletje en een engelsman. Hier zijn we gezellig mee gaan avondeten in de Red garden, wat een beleving. In het midden heb je heel veel tafeltjes en daar omheen alleen maar etenstalletjes en je kan alles eten wat je wil. Je gaat naar het stalletje, besteld en zegt aan welke tafel je zit dan komen ze het daarna brengen. Omdat het zaterdag was, was er ook nog live muziek en ze waren best goed maar het engelse accent bleef grappig. Nicole was moe en wilde graag terug dus zijn we met zn alle terug gelopen naar het hostel. De engelsman moest om 4 uur 's nachts weg naar Thailand dus hebben we besloten om naar de bar te gaan. We hebben een taxi genomen naar een irish pub en omdat het vandaag natuurlijk St. Patricks day is hebben we onder het genot van een guinness een rugby wedstrijd gekeken. Het was erg gezellig en toen we weer terug gingen moesten we buiten wachten op een taxi en zijn we helemaal nat geregent. Het was wel erg gezellig en ik lag weer erg laat in bed maar ach het is vakantie!

Liefs Laura