Kuala Lumpur dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Maart 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanochtend bijtijds op en naar het busstation. Het was echt maar 2 uur naar Kuala Lumpur wat heel fijn was maar daar werden wij bij het vliegveld gedropt. Gelukkig konden we een bus nemen het centrum in en die zou in de buurt van Chinatown waar het hotel was stoppen. Eenmaal daar hielden we een taxi aan die ons vertelde dat het hotel achter een groot gebouw was en dat we konden lopen. Na een kwartiuertje hadden we het gevonden en omdat de kamer die we geboekt hadden nog niet klaar was kregen we een upgrade naar een iets grotere kamer! Na een lekker broodje kip bij het hotel zijn we naar het winkelcentrum gelopen wat ongeveer 20 minuutjes was. Eenmaal aangekomen bleek het winkelcentrum 7 megaverdiepingen te hebben! We hebben lekker geshopt en zijn voor een colaatje naar verdieping 5 gegaan. Daar bleek een heel pretpark te zijn met werkende achtbaan (verschillende loopings en een schroef), we hebben 5 minuten verbaasd staan kijken voordat we doorliepen. Nicole had de sushitent gespot en toen konden we er niet meer omheen. Wij lekker aan de bar met lopende band een paar sushi's gegeten en daarna lekker de taxi naar het hotel gepakt. Op het dak van het hotel was een soort mini zwembad/jacuzzi waar we natuurlijk ook even gebruik van moesten maken. Voor het avondeten hadden we wel zin in italiaans dus heeft Nicole een prachtige skybar uitgezocht op de 30e verdieping van het Pacific Regent hotel. Eenmaal boven bleek er een zwembad in het midden van de bar te zitten en alle tafeltjes aan de zijkant staken een beetje uit en doordat het van glas was hadden we een prachtig uitzicht over de hele stad. We hadden een biertoren en pizza besteld en hebben ons prima vermaakt de hele avond. Ook is papa natuurlijk jarig vandaag dus hebben we nog even gefacetimed om het jaloersmakende uitzicht te laten ien en te proosten op nog vele jaren.

Liefs Laura