Singapore dag 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Singapore dag 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Singapore dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 Maart 2014 | Singapore, Singapore

Goedemorgen,

En vroeg was het want om 3 uur ging er een wekker voor 5 minuten en vervolgens het licht aan. We zijn vanochtend zo snel mogelijk naar ons volgende hotel gegaan. We konden nog niet inchecken maar gelukkig wel onze tassen achter laten. We hebben een metrokaart geregeld en zijn naar little india gegaan. In little india hebben alle winkeltjes ook nog een soort kraampje op straat. Er ontstaat een klein paadje tussen alle winkeltjes door. Je kunt echt van alles krijgen maar het meeste is hetzelfde, souveniers en goedkope sieraden. We hebben hier heerlijk gegeten en daarna zijn we met de metro naar harbourfront gegaan. Hier was niet veel te doen dus zijn we gaan inchecken en lekker douchen. Vor het avondeten zijn we op aanraden van een hotelmedewerker naar chinatown gegaan. Hier hadden ze de straten verlicht met lampionnetjes. Ook hier hebben we heerlijk gegeten en mensen gekeken.We zijn daarna lekker naar het hotel gegaan en naar bed want morgen gaan we op weg naar zon zee en strand!

Liefs Laura