Sandakan dag 1 - Reisverslag uit Sandakan, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Sandakan dag 1 - Reisverslag uit Sandakan, Maleisië van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Sandakan dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Februari 2014 | Maleisië, Sandakan

Vandaag zijn we aangekomen in Borneo! Na 2 vluchten van beide ongeveer 2.5 uur en dus een hele dag reizen. Aangezien het de wel dag bewolkt is geweest hebben we niks kunnen zien vanuit het vliegtuig. Eenmaal in Sandakan aangekomen was het ook al donker dus heb met de taxi naar ons backpackers hostel. Tassen gedropt en zijn eerst even wat gaan eten in de haven wat totaal geen straf was. Ook al zag je niks, de sfeer was goed en het eten lekker. Daarna nog even onder een verassend warme douche gedoken en nu snel naar bed. Morgen gaan we er weer vroeg uit want om 9 uur gaat de bus naar Sepilok. En met een extra uur tijdsverschil is dat dus 2:00 's nachts Nederlandse tijd.

Liefs Laura

• 27 Februari 2014 - 19:10

Petra:

Ha, meiden, blijft feest dat ik mee kan genieten van jullie reis! En eindelijk de apen, ben benieuwd! Veel plezier, Petra