Bangkok dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Bangkok dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Bangkok dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Vandaag hebben we weer de skytrain gepakt maar dit keer de andere kant op. We zijn naar Siem square gegaan waar alle shoppingmalls zitten. Eenmaal aangekomen bij Siam square waren er nog demonstraties. Er stonden overal tentjes en de strat was rood wit blauw gekleurd. We zijn eerst Siam plaza ingelopen want daar kom je op uit met de skytrain. Er zitten hier wat luxere en veel internationale winkels, niet heel interessant dus. Daarna zijn we doorgelopen naar MBK, wat echt enorm is. Het telt 7 verdiepingen en er zitten voornamelijk kleine winkeltjes. Na hier wat te hebben geshopt zijn we met de túktúk naar khoasan road gegaan waar Anna en Fleur (vriendinnetjes van Nicole zaten). Toevallig zaten ze in hetzelfde hotel als waar wij de eerste dagen zaten en lagen ze nog even lekker aan het zwembad. We zijn met z'n vieren in het straatje erachter wat gaan eten en daarna gingen de meiden met ons mee naar hetzelfde hotel. Morgen al naar huis toe dus nog snel even een ontbijtje gehaald en vervolgens ingepakt en naar bed.
Tot snel Azië, ik zal je missen!

Liefs Laura