Luang Prabang dag 3 - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Luang Prabang dag 3 - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Luang Prabang dag 3

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

31 Januari 2014 | Laos, Luang Prabang

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en wilden we een massage nemen. Nou dat hebben we geweten! Tijdens een egger bagel (ontbijt, bagel met ei kaas ham en een beetje mayonaise) hadden we gekeken voor een massagesalon. Het was een oud Frans gebouw en we besloten voor de traditionele lao massage te gaan (1 uur is ongeveer €6). We kregen een mooi geleend pakje aan en eerst een lekkere voetscrub. Met hoge verwachtingen van een uurtje heerlijk ontspannen gingen we naar boven met 2 meisjes. Eenmaal liggend op een soort bedje begon de marteling. Van het ontspannen is niks terecht gekomen, het was een uurtje pijn lijden! Na de massage hadden we afgesproken met de jongens om Victor uit te zwaaien die naar Vietnam vertrok. Bij hetzelfde booking bureau geven we tickets voor een minivan gekocht naar Vang Vieng. Als avondeten hadden we indiaans en dat was lekker! Alles was heel vers en lekker pittig, niet té. Na het eten voelde nic zich niet zo lekker dus die heb ik naar huis gebracht en ben met de jongens nog wat gaan drinken. We zijn geëindigd in een of andere gaybar met ladyboys. We hebben ons kostelijk vermaakt!

Liefs Laura

• 03 Februari 2014 - 22:30

Marthe:

Beste verhaal tot nu toe! Fantastisch, veel plezier nog!