Luang Prabang dag 2 - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Luang Prabang dag 2 - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Luang Prabang dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 Januari 2014 | Laos, Luang Prabang

Daar zijn we weer!

Omdat we toch een ander hostel wilden zijn we bijtijds opgestaan en hebben we uitgecheckt. Toen begon de zoektocht naar een nieuw hostel. We hebben ruim een half uur bepakt en bezakt rondgelopen. Bijna alles zat vol of was niet te betalen, maar uiteindelijk is het gelukt. We konden nog niet de kamer in maar wel onze tassen achterlaten. Zo gezegd zo gedaan en we hadden afgesproken om het stadje te verkennen met de jongens. We zijn een bamboebrug(getje) over gestoken en hebben een wandeling gemaakt aan de andere kant van de rivier. Voor de lunch zijn we ergens gaan zitten waar ze kokosnoten hadden. Wij allemaal een kokosnoot gedronken en wat te eten besteld. Ik had de papaya salad zonder te realiseren dat het waarschijnlijk heel pittig was, en dat was het! Voor het avondeten zijn we naar de s bar gegaan waar ze volgens de Franse manager de beste burgers hadden. De burgers waren inderdaad goed en na nog een drankje zijn we lekker terug gegaan. Het stomme is dat alles om 23:30 dicht gaat. Wat wel grappig is dat je iedereen van de slowboot weer tegenkomt.

Liefs Laura