Chiang Khong - Reisverslag uit Chiang Khong, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Chiang Khong - Reisverslag uit Chiang Khong, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Chiang Khong

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 Januari 2014 | Thailand, Chiang Khong

Hallo allemaal,

Vandaag was onze eerste keer in een minibus! We zouden vanochtend om 9:30 vertrekken maar werden pas anderhalf uur later opgehaald. Eerst zijn we naar Chiang Rai gereden en daar hebben we de witte tempel bezocht om vervolgens door te gaan naar Chiang Khong. Na zo'n 7 uur in het busje kwamen we bij ons 'hotel' wat echt geen hotel mag heten. Het was niet echt schoon en de bedden waren van een soort purschuim met een megakuil. Ook de badkamer was een verhaal apart: onder de wasbak liep een pijp die na zo'n 10 cm weer ophield! Tijdens het avondeten hebben we drie mannen ontmoet, een Amerikaan, een Peruaan die in Amerika woont en iemand uit Noorwegen. We zijn niet te laat naar bed gegaan want de volgende ochtend moesten we om 6 uur op!

Liefs Laura

• 30 Januari 2014 - 07:12

Marian:

Wat leuk komen jullie alleen mannen tegen onderweg ?

Kus mama