Chiang Mai dag 4 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Chiang Mai dag 4 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Chiang Mai dag 4

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hallo allemaal,

Na een poging tot uitslapen (beetje gelukt) lekker rustig aan gedaan vandaag. We hadden al ontbijt gekocht dus lekker buiten ontbeten en daarna nog wat boodschapjes gedaan. Op aanraden van een medereiziger hebben we vegetarisch geluncht wat ook erg lekker was. 's Middags hebben we nog even lekker buiten gezeten en ik heb nog wat geleerd. We hadden voor het avondeten met de Ierse meisjes van de trein afgesproken. Om daar te komen gingen we over de sunday market. De markt is op een van de hoofdstraten in het centrum die gewoon wordt afgezet. Kraampjes overal en ook van alles en nog wat. Ook stonden er speakers langs de weg waar een soort muziek uit kwam. Uit het niets stond ineens de hele wereld stil en zong een politieman het volkslied. Het was niet een beetje vals maar heel erg en daardoor ook lachwekkend. Eenmaal over de markt heen hebben we heerlijk gegeten met de meiden en was onze Engelse vriend ook nog aangeschoven. Na het eten zijn we op een pleintje aan de markt nog wat gaan drinken en daarna lekker naar bed!

Liefs Laura