Bangkok dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Bangkok dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Bangkok dag 2

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Met de túktúk naar the grand palace. Levensgevaarlijk zo'n ding maar wel leuk! Hij sjeesde tussen de auto's door en binnen 10 min werden we afgezet.. Midden op de weg.. Goed, naar het paleis, die was niet te missen. Tussen de menigte door eerst een shirt huren voor over de schouders en vervolgens mochten we door. En dan kom je binnen in een soort mini stad vol met allemaal mooie gouden gebouwen. Na 1.5 uur hadden we nog steeds niet alles bekeken maar waren we redelijk uitgeput en hongerig. Buiten nog even de straatjes doorgewandeld en toen terug naar het hotel voor onze overheerlijke noodle lunch. Smiddags nog even door de khao san gelopen en daarna bij het zwembad gelegen. Savonds uiteraard wéér noodles gegeten. Dat kan je hier namelijk niet genoeg eten.. Vervolgens nog een biertje gedaan waarna we bijna in slaap vielen op het terras dus rustig terug gelopen en ons bedje opgezocht.

• 22 Januari 2014 - 15:14

Petra:

Hoi meiden! Helemaal leuk dat ik kan mee genieten met jullie verhalen!
    Liefs!

• 22 Januari 2014 - 17:18

Martha:

Hallo Laura en Nicole,

Hier ben ik ook geweest, leuk om te lezen waar jullie zijn en heen gaan.
    Zal de foto's aan mama laten zien.

De trein is ook een hele belevenis, druk en ik had ook nog wat muizen om me heen (bah).

Chang mai is ook mooi met een leuke markt en goed afdingen daar ! Minder dan de helft bieden dan wat er wordt gevraagd.

Veel liefs

Oma

• 22 Januari 2014 - 17:49

Marian:

Ha lieffies,

Goed om te weten dat jullie voorlopig even uit Bangkok weg zijn. Hier is de berichtgeving dat het erg onrustig is daar :(

Geniet maar daar in het noorden en ben benieuwd of jullie ook muizen hebben gezien ?

Kus mama