Dag 3 - Reisverslag uit Ancón, Panama van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Ancón, Panama van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Juli 2013 | Panama, Ancón

Vandaag had ik m'n eerste Spaanse les, ik heb veel fouten gemaakt maar we gaan deze week lekker herhalen en vooral veel spreken! Na de Spaanse lessen zijn we gaan lunchen in casco viejo, het oude centrum van Panama. We hedden allemaal verschillende gerechten gedeeld en het was super lekker. Daarna hebben we een tour gedaan door casco viejo, ondertussen regende het een beetje maar dat was ook wel lekker voor het klimaat. Na het oude centrum ben ik met m'n leraar en Christina naar de bovenste verdieping (62) van het hardrock café geweest. Normaal is het gesloten en bijna onmogelijk om boven te komen maar onze leraar had het even geregeld. Het zo gaaf daarboven! Je hebt gewoon een geweldig uitzicht over de hele stad omdat het het hoogste punt is. Daarna hebben we een biertje gedronken en zijn de boodschappen gaan doen om vervolgens thuis te koken. We hebben een soort Caesar salad gemaakt à la Panama. Kortom het was een superdag, ben benieuwd wat morgen brengt!

• 09 Juli 2013 - 19:06

Marian:

Hola Laura

Wat een enthousiast verhaal, goed om te lezen. Heb de foto gezien waarbij je bijna uit je jurk waait op de 62e verdieping:)
    Als het goed is skypen we vandaag even, geef maar een seintje hoe laat met whatsapp.

Kus mama

• 10 Juli 2013 - 09:27

Petra Bierdrager:

Hou Laura! Leuk om je te kunnen volgen! Ga ik volgen. Wat een super belevenis. Veel plezier!
    Groetjes Petra