Koffer bijna gepakt - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Laura Kunst - WaarBenJij.nu Koffer bijna gepakt - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Laura Kunst - WaarBenJij.nu

Koffer bijna gepakt

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 Juli 2013 | Nederland, Badhoevedorp

Vandaag is het zover, over een paar uurtjes zit ik in het vliegtuig. Gisteren ben ik nog lekker uiteten geweest met papa, mama, Nicole en Marthe wat erg gezellig was. Straks nog even de laatste dingetjes halen en m'n tas verder inpakken. 23 kilo voor 6 weken, wie heeft dat verzonnen?! Ik heb er zin in maar vind het ook wel spannend! Ben heel benieuwd wie ik allemaal ga ontmoeten. Maar nu eerst nog even lekker douchen in mijn eigen douche.
Het volgende verslag schrijf ik in Panama-Stad!
Liefs Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 30 Mei 2013
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 9356

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Zuid-oost Azië

06 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Panama en Costa Rica

Landen bezocht: